Het bestuur merkt dat er momenteel een behoefte is aan extra vrijwilligers, om een aantal zaken op te pakken. Het gaat om de organisatie van diverse toernooien (zowel de aankondiging, coordinatie e.d., als de toernooileiding op de dag zelf). Het gaat onder andere om begeleiding bij de clubkampioenschappen, het opnieuw in leven blazen van een Lentetoernooi 2.0. (bijv. in onze eigen accommodatie), en andere toernooien naar eigen inzicht). Interesse? Neem dan contact op met Arjen de Jong.
Maar het gaat ook om mensen die graag invulling willen geven aan een het verzorgen van clinics. Regelmattig ontvangen wij van diverse scholen en instanties verzoek om een clinic of training te verzorgen. Maar vaak wil men dit overdag doen, en lopen we tegen het feit aan dat onze trainers vanwege hun werk niet kunnen. Mocht iemand met wat meer flexibiliteit in tijd, zich hiervoor geroepen voelen, neem dan contact op met Mark Schouten.

Vrijwilligers gezocht!