Tafeltennisvereniging Stede Broec is één van de grootste tafeltennisverenigingen van Noord-Holland. De vereniging heeft 140 leden, variërend in de leeftijd van 8 tot 80 jaar. TTV Stede Broec is opgericht op 1 januari 2009 en ontstaan uit een fusie tussen de tafeltennisverenigingen Treffers uit Bovenkarspel en DITO uit Grootebroek. In september 2009 werd de prachtige accommodatie aan de Raadhuislaan in Grootebroek geopend. Het wordt algemeen gezien als één van de mooiste tafeltennisaccommodaties in Nederland. De zaal biedt ruimte aan 12 tafels.

Tafeltennisvereniging Stede Broec is vrijwel iedere dag van de week geopend voor zowel recreatief als competitief tafeltennis. Ben je geïnteresseerd om eens bij ons te komen tafeltennissen? Kijk dan hier voor meer informatie.
Accommodatie TTV Stede Broec