Nieuw clubshirt nodig?
Heb je behoefte aan een nieuw (of extra) clubshirt van TTV Stede Broec? We hebben alle maten nog in voorraad. Een shirt kost € 45,-. Vragen of interesse? Neem even contact op met Mark Schouten.

Voor (nieuwe) jeugdleden bieden we batjes aan om mee te beginnen. Deze kosten € 25,-. De batjes zijn aan te schaffen via de jeugdtrainers op de trainingsavonden.

Korting op spelmateriaal van TTsport
Heb je een nieuw batje, kleding of ander spelmateriaal nodig? Wij hebben een samenwerkingsovereenkomst met TTSport. Wanneer je iets uit het assortiment van TTsport wilt aanschaffen, krijg je een kortingspercentage van 15% als je de materialen via TTV Stede Broec bestelt. Mark Schouten is hiervoor het aanspreekpunt binnen de vereniging. Neem voorafgaand aan je bestelling dus even contact op met hem via de e-mail.

Logo TT Sport