Op zoek naar een originele activiteit voor een bedrijfsuitje, familiedag of kinderpartijtje?

Bedrijfsuitje Tafeltennis Stede BroecTafeltennisvereniging Stede Broec biedt uitkomst! Tafeltennissen is een sport die voor iedereen geschikt is. Bijna iedereen heeft wel eens getafeltennist op de camping of op het schoolplein. Ook in bedrijfskantines zien we steeds vaker tafeltennistafels staan.
Hoe gaaf zou het zijn om met je collega’s, familieleden of vriendjes in de mooiste tafeltennisaccommodatie van Nederland te komen tafeltennissen? Wij bieden die mogelijkheid in Grootebroek.

Een origineel bedrijfsuitje, familiedag of kinderpartijtje in Stede Broec

Onze prachtige accommodatie beschikt over 12 tafeltennistafels, een kantine met professionele keuken, audiovisuele apparatuur, uitstekende kleedkamers en douches en diverse andere faciliteiten.
Wij bieden bedrijven, scholen of families de mogelijkheid om gebruik te maken van onze accommodatie. Van een toernooi onderling, tot een training of clinic; de mogelijkheden hierin zijn divers. Na het tafeltennissen kun je indien gewenst genieten van een hapje en drankje in onze ruime kantine.

Groepsuitje tafeltennis Stede Broec

Laagdrempelig en betaalbaar
De kosten voor de zaalhuur zijn onder andere afhankelijk van de mate waarin je van de zaal gebruik wilt maken. Wij streven ernaar om het sporten in onze zaal zo laagdrempelig mogelijk te houden. Hierdoor hanteren wij prima betaalbare tarieven voor de huur van de zaal en eventuele begeleiding van de activiteiten.

Neem contact op om de mogelijkheden te besprekenTafeltennis toernooi Stede Broec
Om een goed beeld te vormen raden wij je aan eens te komen kijken in onze accommodatie aan de Raadhuislaan 8a in Grootebroek. Zoals je leest kunnen de wensen verschillend zijn en bieden wij diverse mogelijkheden.
Belangrijk hierin is uiteraard wel de beschikbaarheid van de zaal en de beschikbaarheid van leden van onze club die je hierin kunnen begeleiden.

Daarom vragen we je om altijd contact met ons op te nemen om de mogelijkheden en voorwaarden te bespreken.
Dit kan via Bestuurslid Robert Pronk (email: pronkrobert@hotmail.com) of via onze algemene contactgegevens.