Na jarenlange trouwe dienst en tomeloze inzet, heeft Jelle Bot deze zomer besloten om bij onze vereniging te stoppen als jeugdtrainer en jeugdcommissielid. Jelle is gevraagd door TTV Esopus om daar training te geven, en na lang wikken en wegen heeft hij besloten om op dit aanbod in te gaan, om zo ook eens ergens anders te kijken en ervaring op te doen.
Uiteraard betreuren wij dit allemaal heel erg, maar gunnen we Jelle ook al het plezier en succes in zijn nieuwe rol bij Esopus. Jelle heeft zich vanaf dag 1 200% ingezet voor de jeugd van onze vereniging, en heeft menig uren doorgebracht in de begeleiding tijdens competitiedagen, toernooien, trainingen en jeugduitjes. Ook voor het bestaan van onze fusievereniging was Jelle bij Treffers al jaren actief.
Jelle, namens de volledige vereniging willen we je ontzettend bedanken voor de enorme en unieke inzet die je getoond hebt!

We kunnen gelukkig wel melden dat we al een opvolger voor Jelle hebben gevonden. Jurre den Otter neemt per direct de trainingen en de plek in het jeugdbestuur over van Jelle. We zijn blij dat we zo snel iemand uit onze eigen gelederen hebben gevonden die dit op wilt pakken.
Jurre, alvast bedankt hiervoor en heel veel succes gewenst!

Bij de jeugd wordt er nu getraind op dinsdag en donderdag. De woensdagtraining is komen te vervallen.

Wijzigingen jeugdtrainingen