Tijdens de Algemene Ledenvergadering van 31 januari 2019 hebben we afscheid genomen van twee bestuursleden: Penningmeester Job Neuvel, en Coördinator Jeugdzaken Angela Broersen.
Job heeft de functie van Penningmeester een kleine 10 jaar op zich genomen. Job begon hiermee vlak na de fusie van Treffers en Dito tot onze nieuwe vereniging, en heeft dit altijd op een keurige manier gedaan.
Angela is al decennia lang betrokken bij jeugdtafeltennis in Stede Broec en omgeving, zowel als trainster als in diverse andere vormen en heeft hiermee ook de titel erelid van TTV Stede Broec verdiend.

Job en Angela hebben recent allebei de beslissing genomen om een stapje terug te willen doen en aangegeven dat de tijd is aangebroken voor iemand anders. Job en Angela, namens het bestuur en alle leden van TTV Stede Broec: ontzettend bedankt voor jullie keiharde inzet in al die jaren!

Het bestuur heeft tijdens de ALV 2019 Coen Buijsman en Mark Schouten voorgedragen als de vervangers van respectievelijk Job en Angela. De leden stemden hier unaniem mee in, en dat betekent dat Coen en Mark per direct zijn toegevoegd aan het bestuur van TTV Stede Broec.
Coen is in het dagelijks leven werkzaam in een financiële functie, en Mark heeft al jarenlang ervaring opgedaan bij de jeugdcommissie van TTV Stede Broec. Het bestuur en de leden zijn er dan ook van overtuigd dat we hiermee twee waardige opvolgers hebben gevonden voor Job en Angela.
Coen en Mark, welkom bij het bestuur en veel succes gewenst!

Bestuurswijzigingen