Tijdens de laatste thuiswedstrijd was het de taak voor TTV Stede Broec 1 om handhaving veilig te stellen. Tegen directe concurrent Shot stond een ware kraker op het programma.
In een goed gevulde kantine was de sfeer opperbest. Terwijl de jeugd genoot van de ‘eindeseizoenspannenkoeken’ nam de nestor Arjen zijn teamgenoten bij de hand. Nadat Roy de groen-zwarten op voorsprong wist te zetten kwam Shot via een overwinning op Nordin weer langszij.
De tot op het bot gemotiveerde Arjen veegde zijn tegenstander met 2, 6 en 0 van tafel. Roy en Arjen haalden ook het dubbel binnen waardoor er een belangrijke stap werd gezet. Nordin liet ook van zich spreken en pakte in een thriller het 4e punt. Roy haalde vervolgens moeizaam het vijfde punt binnen waarna Arjen het eerste team in veilige haven kon loodsen. Een zware dobber, maar Arjen was in goede doen. Na een 1-2 achterstand zette De Jong de wedstrijd naar zijn hand en verzekerde hij dat ze ook na de zomer actief zijn op het Landelijke niveau in de derde divisie.
Chapeau mannen! Voor de statistiek, het werd uiteindelijk 8-2.

Handhaving voor Stede Broec 1!